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WoW Battle for Azeroth Alpha Build #26476 (20.04.2018)

Neue Inhalte für die Testserver

Ein neuer WoW Battle for Azeroth Alpha Build ist erschienen und hat einige Neuerungen auf die Testserver gebracht. Unter anderem ist es jetzt außerdem auch möglich Addons zu verwenden.

Highlights vom Build #26476

  • Neue Währungen/Ruf-Token für BfA Fraktionen
  • Arkaner Strom und Jeder für sich wurden verändert
  • Neue Modelle inklusive Grommash
  • Neue Szenarien für die Dunkeleisenzwerge und Jaina in Thros
  • Dunkeleisenzwerge und Mag’har Orcs können nun ausprobiert werden
  • Vier neue Instanzen wurden freigeschaltet
  • Addons können nun verwendet werden
  • Die Teldrassil Hippogryph Beschreibung verweist auf den Pre-Patch
  • Änderungen an den Inselexpeditionen
  • Diverse Klassenänderungen

Anpassungen an Volksfähigkeiten

Menschen und Blutelfen müssen nun ganz tapfer sein, denn Ihre Volksfähigkeiten werden in Battle for Azeroth abgeschwächt.

  • Every Man for Himself – Abklingzeit auf 3 Minuten erhöht (geteilte Abklingzeit von 30 auf 90 Sekunden erhöht).
  • Arcane Torrent – Unterbricht nun keine Gegner mehr, sondern entfernt Buffs von Ihnen. Abklingzeit auf 1,5 Minuten verringert.

Neue Währungen und Ruf-Token

Die neuen Battle for Azeroth Fraktionen bekommen einige neue Währungen und natürlich auch wieder Ruf-Token, wie man sie bereits aus Legion kennt. Folgend die Fraktionen für die dies Bedeutung hat.

  • Horde War Effort
  • Alliance War Effort
  • Tortollan Seekers
  • Voldunai
  • Talanji’s Expedition
  • Order of Embers
  • Proudmore Admiralty
  • Storm’s Wake
  • Zandalari Empire

Neue Modelle

Wie mit jedem neuen Battle for Azeroth Alpha Build kamen auch wieder ein paar neue Modelle in das Spiel. Besonders interessant hierbei ist das Grommash Modell.


Änderungen an den Inselexpeditionen

Es gibt einige Anpassungen bei den Inselexpeditionen. Die Entwickler haben diese im offiziellen Forum bekannt gegeben.

Blizzard PosterBlizzard zu Anpassungen bei den Inselexpeditionen (Quelle)

Thanks for all of your feedback! I’ve updated the update post with some major changes coming in the next build.

4/19 – These changes will be in the next build:

  • A tutorial quest and island are now available at level 115. Players must complete the tutorial quest to unlock Expeditions. This unlock is account-wide.
  • Normal mode requires level 110+
  • Heroic, Mythic, and PvP require level 120
  • At the start of the Island, 3 high-value targets will appear in the fog on your map as red X’s, giving your party some initial direction.
  • Two new islands are available: Molten Cay and Dread Chain.
  • Around 800 new creatures have been added (some will lack abilities)
  • New end of island invasions: Naga, Black Dragons, Twilight Dragons, Saurok, Trolls
  • End of island invasions now have a pre-spawn visual (so they don’t spawn on top of you)
  • New chest type: puzzle. Find levers, pressure plates, etc. needed to open an ancient chest.
  • Questgiver required objects (e.g. Torch, Shovel) spawn closer to their questgivers
  • Visual updates to skyboxes, times of day, and weather effects.

Of note, we now put three red „X marks the spot“ markers on your map at the start of the island. These are always some of the most high value targets on the island, and should give your party some initial direction about where to go. Also it feels very pirate-y.

The red markers will also show up when an Azerite growth event occurs, at the site of the growth, and when end of island invasions occur, at those sites.

We’ve got a bunch more invasions and a ton more creatures in this build as well!

In addition, you’ll now be queueing for a random island, and three islands are unlocked: Un’gol Ruins, Molten Cay, and Dread Chain.

Feedback Request: The current plan is to have three islands available every week on a rotation. Since we now have three available, we’d like to hear from you about how many times you’d like to engage in this content during the week. Hop in, run a few during the next week, and let us know what you’re feeling!

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