WoW News

„Siege of Zuldazar“ Raid-Tests am 8. Oktober 2018

Erster Schlachtzug von Patch 8.1 wird getestet

Der erste Raid von Patch 8.1, „Siege of Zuldazar“, wird am Montag, dem 8. Oktober 2018, das erste Mal getestet. Zumindest teilweise, zwei Bosse stehen auf dem Programm.

„Siege of Zuldazar“ Raid-Tests

Wie gewohnt finden die Raid-Tests recht spät bei uns aufgrund der Zeitverschiebung statt. Los geht es um 22 Uhr, mit dem ersten Boss, welcher je nach Fraktion unterschiedlich sein wird.

  • 22:00 Uhr: Ra’wani Kanae/Frida Ironbellows
  • 23:00 Uhr: Grong

Getestet werden die Bosse auf dem heroischen Schwierigkeitsgrad. Weitere Informationen findet Ihr im folgenden Bluepost der Entwickler.

Blizzard PosterBlizzard zu „Siege of Zuldazar“ Raid-Tests (Quelle)

On Monday, October 8th, we will be conducting our first test of the Siege of Zuldazar.

Monday, October 8th

Ra’wani Kanae/Frida Ironbellows – Heroic Siege of Zuldazar
13:00 PDT (16:00 EDT, 22:00 CEST)

Grong – Heroic Siege of Zuldazar
14:00 PDT (17:00 EDT, 23:00 CEST)

As always, this testing schedule is very fluid and subject to the realities of a test environment. We might have to change the time of a testing session, change the bosses being tested, or cancel a test entirely, due to bugs, server hardware issues, etc. Keep an eye on this forum for the latest information, and thank you in advance for testing and providing feedback.

Q: How do I get into the raid zone?

A: In Zuldazar, Boralus, Dalaran, Orgrimmar, or Stormwind, you may speak to Nexus-Lord Donjon Rade III in order to teleport into the raid zone while it is open for testing. (The option to teleport into a zone will not be available when the zone is not open for testing.)

Q: What character should I use to test the raid?

A: Whichever you prefer. We will be scaling players‘ effective level to 120 for raid testing, and their item level to an appropriate threshold for the encounter(s) being tested.

Q: How long does testing last?

A: The primary purpose of testing is to give us the information we need to balance the encounters, evaluate how mechanics are playing out in practice, and identify bugs. Once we’re satisfied that we’ve received that information for a given boss, we’ll be shutting down testing. Usually this takes anywhere from 45 minutes to 2 hours, but there are no guarantees.

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.

Diese Website verwendet Akismet, um Spam zu reduzieren. Erfahre mehr darüber, wie deine Kommentardaten verarbeitet werden.

Close